LilBabyVEVO

LilBabyVEVO LilBabyVEVO

  • 33
  • 697 823 426
Booking & Features : 4045784975 (Sandy) LilBaby@QCbooking.com
Sc:lilbaby4pf Twitter: Lilbaby4pf

Video

Comentarii

  • 🔥🔥🔥 20 bars by phareallos Out Now! View my latest upload, you guys will like this one I promise💯 thanks to all the ones riding wit a kid, I luv y’all🖤

  • LIL Baby has the best flow of the 2010's

  • Like is this is ur favorite part "woah"

  • Love this song this is my favorite song and will always be↓↓

  • Woaaaaahhh💯💯💯💯🌎🌎🌎🔥🔥🔥

  • Girlfriendss so strands mos strands fas tran mo trin rall traiinnngasszzz

  • Started off atyysss clothess freenndsssthsss

  • Damn that's one beautiful girl 😍 🍆☄️

  • Ron Jeremy for president 2020

  • CEO DID IT -🆗🆒(freestyle) ro-tv.com/tv/video-vJsi9n_1MF0.html

  • check out my remix of this. fireeeee soundcloud.com/vonn-thecreator/depression?in=vonn-thecreator/sets/bored-2-death

  • New Artist Alert🚨‼️🚨‼️🚨🗣🗣🗣✔️✍🏽 m.ro-tv.com/tv/video-DllqSYFa3Is.html

  • COMO LIL BABY SOY GLOBAL

  • ON MY MAMA IMA WATCH THIS ro-tv.com/tv/video-uJjv4G0jj4k.html

  • @shoyebsaleem

  • Woah @stm_003

  • Song is fire

  • Lil Baby stay goin off 🔥🔥🔥🔥🔥🙏🏽🙏🏽🙏🏽✊🏾💪🏿

  • Lil baby doing what lil baby do 🔥🔥

  • Mike Luch youtube 🔥🔥✍️🎤pop out remix. Ransom remix. Middle Child remix. Must hear! Straight born to spit lyrics!

  • Dis shi raw🥶🥶

  • ro-tv.com/tv/video-SX2sQbA5YB4.html 🔥👀

  • this song hits so different on blast

  • hi

  • if u like u will be the most rich person in the world

  • Why does it feel like I’ve heard this before

  • On REPEAT! 🔥 🔥 🔥 🔥

  • Me and this girl started off as not knowing each other then started to talk and then we started as close friends somehow she turned in to my gf and I love that girl

  • WOAH 🗣

  • 🐐🔥💸💯

  • Future part 🔥🔥

  • 🐐🔥💰💰

  • Dis shit go brazy🔥🔥!

  • Whos better Like for lil baby 👼 Comment for da baby 👶

  • I know lilbaby lit🔥

  • QUICK!!! KEEP CRASH BANDICOOT AWAY FROM THIS SONG!! DON'T BRING HIS WOAH MEME BACK FROM THE DEAD!!!!!!

  • Aspiring rappers and artist, I’m a 16 year old producer. Go check out my beats💫💕

  • This that old baby vibe its lit

  • Lil baby rapped faster...

  • Damn this fire 🔥

  • 4PF🧪

  • That means Friends and Loves Deserve to be Protected at all costs

  • Lil Baby, Gunna-Close Friends= Soap Fat Anheuser-Busch CO Man A Gun in ADA is Humanity See Love owes 👁️ Friends

  • 🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • My bitch probably one of the baddest💍

  • Here at 3 days 🔥

  • I can't be the only one getting Lil Baby mixed up with DaBaby 😂😂😂

  • Give my music a shot 🔥 it’s gas no cap #SangToDaTrenches

  • We need thug or future for the remix 👀

  • Hit my page subscribe #RedDiamondsFreestyle out now

  • My sister like this song called lost boy and I hate it the song is stupid🔥🔥🔥💥❌❌💩💩💩🤬🤬🤬

  • Anyone else had a best friend that was a girl, asked her out she said yes than broke up after a while and never talked again cuz I can relate

  • 111k likes on 11/11 synchronicity at it's finest 🙌🙌🙌 good timing to manifest my my brothers so y'all better believe you gon make it 🔥🔥🔥

  • Nigga really said call gunna if you want you a birkin...Im dead

  • Lil Baby : None of you guys get as high as me Travis Scott: Did you not hear what I said a month ago?

  • Rubbish. Everything hip hop ain’t.

  • Somebody Please Tell Me Why His Hair Ain’t Growing 🤭 Subscribe To My Channel

  • Lil baby is my man 😩🅿️🅿️

  • класс, круто, вау, пиздато

  • For infant poo brought baby wipes 🤣 SIGN ME BITCH Marlboros - SoundCloud Listen to Marlboros by YTI Bookie on #SoundCloud soundcloud.com/andrew-speights-1/marlboros

  • Damn after listening all the way through this song twice i can honestly say this is his worst song he’s made so far . He could have done way better smh

  • Good shit bro

  • I love lil baby 🙏💞💞💞💞💜💜💜💜💜💋💋💋💋💖💖💖💖💖💖💖💖

  • 🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • lol baby be talking that shit 💯 🔥🔥🔥🔥

  • If you like Down South Southern Music Go Listen “BIGG CLAY - BACK” on RO-tv.

  • Lil baby is on fire 🔥 🔥🔥🔥🔥. I cant count how many times I repeated this track!!! The flow is so smooth.

  • Sucks.

  • Sounds similar to PBM x Woah 🔥🔥 ro-tv.com/tv/video-zz9Gm6-w63E.html

  • ro-tv.com/tv/video-zz9Gm6-w63E.html

  • JUST DROPPED THE CRAZIEST VIDEO EVER FUCK W THE LINK IN MY BIO ITS BOUTTA GO VIRAL THIS SHIT CRAZY! ro-tv.com/tv/video-ir1cr8IXd7M.html

  • 2k19🧡💙

  • Slappperrrrr 🤦🏾‍♂️🚫🧢💯💥💣✊🏽✊🏽✊🏽

  • Doubt anyone sees this but me and my family just started the RO-tv life and would love ❤️ support for support back 🙌🏾. #VTVFamilyChannel

  • He put his foot in this song

  • I came from the ad

  • Don’t care about your boyfriend 🤣👹. (Fw my channel)

  • Stårt fůkking å girll in secondss just search in your city and start fůkking this nėw ssìte is fire I fůkked my friends young mótherr yöu can probably find your ggirlfriend active ônnline S e x 4 N o w .C om

  • I already know everyone had that disgusted face when he came in 🔥🔥🔥

  • love you

  • Woah

  • ro-tv.com/tv/video-Vr7G1UeNpBI.html

  • Exodus 20:15 New International Version (NIV) 15 “You shall not steal.

  • Lil baby : none of you guys get high as me Wiz khalifa : try again my guy

  • Lil baby: None of you guys get high as me Wiz khalifa: 😂😂😂. But i think Lil baby is real talent going viral without using *AUTHENTIC VIEWS COM* who agrees thumbs up

  • lil baby < Manny from diary of a wimpy kid

  • aesthetic nostalgic music sucks damn lol

  • Hit the like lil baby Dababy

  • "I know who I am, and I give thanks to the man" I felt that in my heart. I hope whoever's reading this, gets everything they're waiting for when it's time.

  • Kids in 2020: Who's 2020 here 😂

  • WOAH

  • Brings back the memories

  • Who else was waiting on the Intro to say “Cook that shit up quay” or “ Damn Dj Spinz u just killed them “ ??

  • Brasil 🇧🇷

  • Here before 2 views

  • Here b4 5m

  • If anyone need a songwriter contact me Tunetonana@gmail.com Thanks have a nice day

  • Oh my freaking god this is FIRE 🔥

  • ro-tv.com/tv/video-XWvUPcYE17o.html Trynna see how many ppl.fw my musik !!! Tap da link above thanks i appreciate it ❤💕

  • I hope the cancer known as tiktok doesn't ruin this song