Amber Rose Goes Off on The Gram ๐Ÿ˜‚ | Wild 'N Out | #Instaham

Publicat pe 30 ian. 2019
They say a picture is worth a thousand words, so Amber Rose and the Wild โ€˜N Out cast gave us exactly what these celebrities were thinking! ๐Ÿ˜‚
#AmberRose #Instaham #WildNOut #MTV
Subscribe to stay updated on the newest content! goo.gl/YuLQAo
More from Wild 'N Out!
Official Wild 'N Out Website: www.mtv.com/shows/nick-cannon-presents-wild-n-out
Wild 'N Out Twitter: twitter.com/wildnout
Wild 'N Out Instagram: instagram.com/mtvwildnout/
Wild 'N Out Facebook: facebook.com/nickcannonwildnout/
Nick Cannon Presents: Wild 'N Out delivers lightning-fast improv and head-to-head battles, helmed by the master of ceremonies, Nick Cannon. The stakes are high as teams face off in a series of visceral, hip-hop-edged comedy showdowns, all culminating in a rap battle for the championship belt.

Comentarii

  • #GYNFLOW

  • 3:03 sad thing is ge talking facts but people be thinking it's funny.

  • Amber Rose was in Black-ish

  • What did she even say?

  • Who The Black Dude W The Glasses

  • How did she go off?

  • Hey guy who didn't get it that was a funny joke hahaha

  • Kanya is this how i got to get mi deal that was funny

  • Nick sure can handle roasts after roasts after roasts

  • Amber is hot

  • 2:53 show mah ass like a stank hoe๐Ÿ˜‚

  • #GYM flow.......lol

  • ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ deray that shit Was funny. 3:07

  • ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ

  • Of course they make amber rose captain of the black team

  • 2:56 ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Why they did Corey like that? His shit was funny!

  • ๐Ÿ˜‚

  • This shows is lit fam all the way from Africa

  • The woman @ 1:53 is cute ๐Ÿ‘Œ๐Ÿพ

  • With the Big Sean pic they shouldโ€™ve said โ€œbend that shit over and then make it clapโ€๐Ÿ’€๐Ÿ˜‚

  • let me know when the bald chick goes off...

  • Why does nick always has to dress so fucking retarded?

  • We be going ham on instagram

  • 1:49 who is he?? I canโ€™t think of his name,

  • Amber is like gorgeaus wtf

  • Mariah bought the car I got the bow๐Ÿ˜‚

  • Try not to laugh challenge - Pass โœ”

  • 1:54 looking like a fine ass jamaican meghan markle

  • โ€œI ate a whole fried turkey he aint even know itโ€ ๐Ÿ’€

  • Amber Rose i love you

  • This is a irl meme game

  • I bet ya ain't peep Maleni Cruz in the audience lol

  • Lol this video very funny Dog the fat man was the funniest for me

  • ๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚

  • Amber Rose slay that bald head She so sexy ๐Ÿ˜

  • Dude at 2:18 can have my babies NO questions asked๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜

  • 2:53 show my ass like a stank hoe

  • Title: Amber Rose goes off on the gramโ€ Amber Rose: *says 4 words in the entire episode Audience: *7 people chuckle ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ

  • โ€œYou look like curious george daddyโ€๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ’€๐Ÿ’€๐Ÿ’€๐Ÿ’€

  • Sucks

  • Is this old shows!

  • 2:32 he heh it started when we were young when you were mine ma booooo

  • Verbal memes is the definition of this game

  • Shit lame

  • Where the what?? What did she say?! ๐Ÿคท๐Ÿฝโ€โ™€๏ธ

  • Comedian Deray couldn't keep his hands off of Amber 1:56 & 3:20 ....Thirsty ass fella!!!

  • Isnโ€™t this an older episode

  • #BILDABERGIO

  • Nick Cannon doing big Sean ass,ass,ass โœ‹๐Ÿ˜ญ๐Ÿ’€๐Ÿ˜…

  • Amber rose looking like a fucking alien or the female adult version of cailou

  • Why do people like her

  • I miss the old team on wild n out bruh ๐Ÿ˜ช

  • Bro DeRay Davis is underrated as fuck lmaooo "Okay Kanye if this how I got to get to the deal"

  • anyone here who did not laugh at all throughout the video?

  • Amber clapping like she retarded ๐Ÿ˜ด๐Ÿคง๐Ÿคง๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • The black team always wins ๐Ÿ˜‚

  • Amber Rose cute tho she got feminine energy

  • Bald head trixie dixie, go find a dick or pussy to keep your weak and wack ass company: Amber Never a Rose thorn bush bitch. You are trash and garbage and your ass is fake and your body is fake and your soul is fake. Your body is by Kayne West designs. So bitch you are one fucked up bitch.

  • After all these years wild n out been on and Nick still don't know how to dress lmao

  • This show sucks

  • Is this supposed to be comedy ? It is a joke, for sure !! Dumbasses

  • What's the matter Nick Cannon americas got talent wouldn't let you dress like a douche so you had to get another show to prove you're still black

  • What-have I been missing out on? This is hilarious!

  • I guess I got 100 problems................

  • # gym flow

  • Is this america on chemicals?

  • Big seans pic got me hoping somebody screamed BUSS DOWN THOTIANA

  • 2:03 is that Shawty???

  • She found out about the baby on Instagram... too funny

  • omg 4:19 ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • D-Ray funny asf ๐Ÿ˜‚๐Ÿ’ฏ

  • DeRay is a fool ๐Ÿ˜ญ

  • " i guess if you not giving me the deal Kanye this is how i'm gonna get it" ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Nick your clothes s..k๐Ÿ‘Ž

  • this is still on air....

  • โ€œOnly you can prevent forest firesโ€ ๐Ÿ˜‚

  • Hit or miss

  • Amber Rose looks like an overweight alien.

  • "I bought this bow" made me laugh

  • This is what entertains black folk?

  • Man what would this show be without Nick Cannon

  • Lol...this is not funny. Waste of TV time.

  • *21 savage has joined the chat*

  • #Gymflow

  • ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • What is this I'm dying ๐Ÿ˜‚

  • Lmao

  • Grow some hair, bitch!

  • #gymflow

  • Amber slim as hell I remember she was thicc as fuck

  • Ew, she look like a guy

  • Am I the only one who doesnโ€™t known wtf Amber said? Someone translate

  • This shit is so corny RO-tv clickbait is the cringiest shit in the world, she didnโ€™t even say shit, just like this dumb thot Amber Rose only got famous basically doing nothing just suckin every nigga dick for clout You dudes gotta learn some self respect. How the fuck you niggas stay sharing the same bitch? Like how that last dick taste bro?

  • This is funny?

  • Fuckin dumb!!!!!!

  • #gymflow

  • Amber Rose is an Artificial Intelligence sex robot from Antarctica

  • My favourites DC sorry Nick Cannon lol๐Ÿ˜‚

  • #Intaham lol hahaha๐Ÿ˜‚