I PRANK BRENT!!

Publicat pe 13 iul. 2019
We got him back guys!! Don't forget to give this video a LIKE and SUBSCRIBE! This video was sponsored by SOUR PATCH KIDS and SWEDISH FISH TAILS.
Unique Link: amzn.to/2Ytffoe # SOURPATCHKIDS, # SWEDISHFISH
@sourpatchkids, @SwedishFish on Instagram

Comentarii

  • I want to know why they're blanking out Brent's top

  • Yaaaa go breva !

  • I'm trying to see what Brent's shirt said cuz it was blurred out

  • Omgno

  • If he likes sour patch you should replace the sour powder with salt 😂😁

  • you are so cool great vids

  • Love ur videos!they r soo entertaining😘

  • Who’s that guy in your video, I’ve never seen him before.

  • BRENT OVI LIKES EVA!! 👇🏼like if u agree

  • A really happy family ❤️

  • You should prank BEN SAYING THATCYOU HAVE A baby and it was his

  • Prank Brent that your pregnant with bens baby hahah

  • Hey Lexi your boyfriends cheating on you just go to his channel and he’s cheating on you to pretty girls and one of them and your boyfriend said he doesn’t like you you smell horrible you do you don’t look like you don’t look like a princess your breath smells bad and you stink and I will get my back of his channel and break up with him I was son you know OK bye I’m here I’m here I am I’m here I’m super super your biggest fan and I was just wanted to say that because you’re actually boyfriend is actually cheating on you and Brent no NombreAnd brand you were right you were right Brent Brent Brent you are right bye

  • Are they nice?

  • 🤣🤣🤣🤣

  • Your butifull

  • U r so cute

  • Hi

  • You are good at pranking Brent

  • the pineapple spelling

  • I love your prank

  • Brent and eva should date

  • Bluey

  • brent came running fast

  • Btw ik this dosent have to do... But when someone calles "ALECA" the device do u turn around?

  • Their mom is sooooo... Lucky! All four of them are so good looking!

  • Egdymhz👠💄👞👢👚🐰🐢🐶🏫🏤⛲🏦🏦🏬⛲⚓⚓💈💈🏬🏰🔧🗿♋♊⛎🅱

  • The last Prank with your hair. it looks so good on you

  • go lexie

  • 💋💕Love you

  • The first thing I am in is the fact I have an open mouth that he can get a little help but it doesn't make a lot more of him and it will help you get your tickets on his website so I will be in for the best I could get your

  • John Lewis and it will not happen in a world championship if they win this game and they did not happen again at this year's Olympics

  • The second prank was the 😂 funniest 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣👍🏼🤣😂😂😂😂😂

  • I'm from sweden

  • What’s on the back of Brent’s back? Must be a bad word!!

  • Lexis jumper matches one of the sweets stawberry and bluerassberry

  • How do you do a prank IN brent😳🧐

  • Me

  • Imagine you didn't know Brice wasn't her brother and you enter the video like ooh Ben, Lexi is with someone else

  • I love you lexi , I will try those things on my brother😂😂😂🤦🏼‍♀️

  • LOL 😆

  • Brent is old

  • You Are The Best RO-tvr EVERY And I Also Love Your Videos SO Much Too!!! Keep It Going💞👍

  • why did they blur out brents shirt

  • He likes her oooohhh 😍

  • i love this video

  • Isn't your name lexi

  • Your so pretty I wish I was that pretty😔😔😔😔😔

  • why did u blur Brent's shirt at the back ?

  • What’s is on Brent’s back???

  • Nice brother

  • my god ur really anoying not even jocking

  • Tell brent your pregnant with bens baby prank plasss

  • LOL

  • 5:39 yOuvE beEn PRaNkEd

  • Why ? Brent's ti shirt is blurde

  • You should prank Brent that your pregnant with ben baby 🤣 Please

  • Coryxkenshin would be happy for new sweetish fish 😔

    • Snorkel Norkel Orkel YT lol it’s Swedish fish not sweetish fish lol 😂 😂😂😂😂

  • Hehe Lexi is pretty

  • Why did you blur out his shirt

  • Did Blake move out?

  • Alexa rivera

  • that´s so funny :)

  • Best youtuber

  • omg you got him so good

  • Can someone explain to me why they blurred Brent's shirt?

  • U should do more pranks in brent! :D

  • You are not gonna be able to get out of here

  • OMG lexi I have fallen in love with ur videos and all ur friends channel and i hope u reply and keep making videos i love you lexi

  • You should do a video of you praking Brent that you and Ben are having a baby

  • How dare Brent hit Lexi

  • We could be naked and playing dumb

  • Do a part 2

  • I love your pranks

  • Brent is like “Eva is in trouble” ..... Brent...”where is my supersuit”

  • I love you so much Lexi♥♥♥♥♥♥♥♥♥

  • Brent is so annoying and sucks at pranks

  • I on team Lexi

  • brents baby powder hair looked like a skunk tail

  • What girl wears socks with heals