kylie skin - introducing my foaming face wash

Publicat pe
what I love most about the foaming face wash is that it removes almost every trace of my makeup while leaving my skin feeling replenished.
Kylie Skin launches May 22 on KylieSkin.com
🥝 Kiwi Seed Oil- Antioxidant, rich source of Vitamin C & E, helps skin feel moisturized, hydrated and brightens the skin. ⠀⠀
⠀⠀
💦 Glycerin - which is humectant, helps balance the moisture in your skin. If your skin is dry, it will draw in moisture and if your skin is oily it will help decrease the oily appearance of your skin. ⠀⠀
⠀⠀
🍃 Cleansing Agents - composed of plant-based mild, gentle cleansing ingredients derived from coconut. ⠀⠀
⠀⠀
💧 Sodium Hyaluronate - a derivative of Hyaluronic Acid, helps hydrates and plump the skin.

Comentarii

  • ro-tv.com/tv/video-k3YEJXUwpiQ.html

  • Kylie, those are not your lips.

  • Where I'm buy this face wash ??? All sold out

  • Don’t get the walnut scrub

  • ...this fucking nasty goddamn whore is as creepy and disgusting as her faggot ass father who whacked his queer cock off to make it a pussy, fucking degenerate subhuman pieces of shit...

  • ...you are as disgusting and cringe creepy as your faggot ass dad...

  • She looks a lot like Marina and The Diamonds tbh 😅

  • Cum is what she prefers Im sure . SCREW HOLLYWOOD trash . In my feed and RO-tv knows Im not interested ? 🖕

  • facial features so can you please help me. I am 16 that's why I can't afford it but I believe if you see my comment you will help me thank you ✌

  • AGAIN, MICRO TEARS IN THE WALNUT SCRUB

  • So many hate comments.. But still people follow & make you rich!! 🤣🤣 any ways she is nice love from India 🇮🇳

  • So what was she using before she hypothetically started using her own stuff? Cause u already k it’s only been around for a lil while

  • The entire dumbfuck Kardashian / Jenner family should be fed alive to hungry sharks 😂😂👌👌

  • I don’t get it can she just make Something that works

  • Ladies ladies kylie does not care about her clientele, your just another dollar sign to her. She doesn't even run her own company. She wouldn't know the ingredients in her own products to save her life!!! So kylie you use your Walnut Scrub every day huh? Prove it BITCH???? I'm so sick of you doing anything for money. Even at the expense of your supporters. Your not a beauty influencer so quit trying to be!

  • *ImM SoLD*

  • Someone kill her please. Kim too

  • You all jealous people talking shit about successful people. Don’t watch and shut up.

  • do not buy this shit

  • I can't watch her spreading this foam on her hands with her rings on

  • Stop supporting this woman. We’re literally in the middle of a global economy crisis and she makes her next product out of pure plastic... let me guess her packaging and PR packaging will probably come in even more. She don’t give af about this planet, why don’t you people support companies that put time and effort into being eco friendly. It’s possible, it’s just more expensive. And if people really cared they would boycott companies. We are the generation with the most powerful general public, with great knowledge comes great power. Educate yourselves if you don’t want animal, fuck; human extinction to happen.

  • Kylie, those are not your lips.

  • Who would really pay for this

  • Girl fuck all of this, you don’t use your own shit, you get $1000+ facials and other luxury shit for your skin and you wanna sit on your build like an ant ass and sell this to your dumb and naive audience? You crazy money hungry hoe

  • Kylie I am personally against the walnut scrub but I think you should defend yourself and I know your very professional and I’m sure you have considered the option of changing the walnut scrub for another scrub that is actually good for your face I really doubt that you will read this comment but yeah just wanted te help even if I’m against the face scrub

  • omg i need this songs name its sooo good

  • OmG ok by the way I wouldn’t get ANY of her skin products or actually ANY of her things because like REALLY she came out with a WALNUT face scrub???????? it makes micro tears into your skin and makes your skin worse I wouldn’t trust any of her other products either

  • It's pink it's cute and I want it! 💗💗💗

  • Hello Kylie Jenner I don't think you will see my comment but I really want to say I need your help can you please sponsor my plastic surgery bcoz I want to improve some of my facial features so can you please help me. I am 16 that's why I can't afford it but I believe if you see my comment you will help me thank you ✌

  • Does anyone know the song she used in the background?

  • So many hate comments.. But still people follow & make you rich!! 🤣🤣 any ways she is nice love from India 🇮🇳

  • Yesterday, her products came. Today, her products are sold out :(

  • I feel like she doesn’t really describe her products in depth. She always uses the same words over and over again. It’s important to give proper and thorough product knowledge. But then again she has a lot of influence and people with buy her products regardless 🤷🏻‍♀️

  • No may she is ganna use these products she made her self she just care about money

  • I think Kylie Jenner is trying to destroy our skin

  • ro-tv.com/tv/video-etBNo0638Pw.html

  • omg what is this songgggg

  • Who cares you Nasty Ho

  • It’s rlly similar to glossier

  • Please ppl, be smart and don’t buy this shitty products, let’s put our money in something that is really worthy, not this.

  • usted antes era fea cierto kilie?

  • ❤❤❤❤

  • She looks so odd 🙄

  • Kylie is such a liar. She is still wearing makeup. She has tons of freckles, but not in these videos. Is the walnut scrub so harsh that it scrubbed them off? Lol!

  • I notice Catherine from the Ace family says they are friends! But kylie NEVER has her around lol!!!

  • Hmmm every video but this one has disabled comments 🤨🤔

  • What’s the background song ?

  • i’ll stick to my skin care that’s under $15 thank u.

  • I dreamt about your nails I love them I wanted my nails done that way for a while let’s say. I love everything about this!!! Pink anydayyy 😍

  • Everyone is hating but I think it’s cool that’s she’s trying new things!! Can’t wait till I order these!!

  • Not even one millions veed

  • The fact that Kylie is still releasing this tomorrow despite the fact that dermatologist are warning this could POSSIBLY cause damage to her consumer’s skin speaks volumes! She has stayed radio silent on all her social media platforms, except to tell you how many days until her skincare line is released. Those aren’t the actions of someone who cares about you.

  • No body buying it TRUST

  • Duck lips on k.j.

  • Fakery for masses.

  • How about a paper bag head cover for better looks?

  • is this even her real account? doesn't RO-tv have a verified symbol or something?

  • Ew

  • How tf do all female celebrities have the same voice and personality smh 🤦🏻‍♀️ . I could've sworn i heard Hailey Bieber for a sec there

  • Son malísimas, una amiga las compro y son unas mierda.

  • She wants people to buy her scrub to ruin y'all's skin so you can buy more of her makeup 😂👌

  • I don’t think Kylie understands that people have different skin types and this that might work for all of them

  • does anyone know the name of the song?

  • Sounds like a nice face wash!

  • Stupid

  • I'm sick of people talking about her surgery, God she seems like a nice person, and shes beautiful why cant people let her be

  • I'm still waiting for the day she starts plastic surgery coupon giveaways to her 13 year old fans

  • I'm telling you more money went into her surgeries than into this entire skincare line

  • Why the hell are you disabling comments!?

  • Hahahaha! Funny! What a joke!

  • Why the fuck is everyone so negative like honestly as humans we love to bring each other down. YES SHE GOT PLASTIC SURGERY GET OVER IT, is it affecting your life no.like if a girl has no lips everyone wants to point it out but if she goes and fixes it then she’s a fake and doesn’t have natural beauty.

  • so pretty

  • Why is she wearing a ring while dealing with the face wash lolll

  • Where her freckles at🤔

  • Introducing Jumping off a cliff By me Ever tire of fucking stupid youtube recommendations , do what I do jump off a cliff.

  • did they forget to disable?

  • How you oromoting bur diable the comments on the other videos while promoting wtf 😆 😆. People act like this is going to have gold in it.

  • Just here for the comments

  • I am understanding now

  • If you unfollow James, I will be pissed! I will not support you or any of your family ever again. Please do not be apart of the hate bandwagon, James doesn’t deserve all this.

  • DO ASMR !!

  • Kylesoap by kylieskin by Kyliejenner Me: like WoW

  • Would you guys stop commenting on her lips 😑or the plastic surgery she did .she is trying her best to give us high quality products 😇 she has the money thays why she did plastic surgery if u have enough money to do a plastic surgery then do it.stop judging her shes doing great 🙄😍

  • Another Outstanding Products!!!! The Best Always!!!!🌹👩🏻🌹

  • Thanks for tearing up people faces with your “exfoliator”

  • you can get a foaming face wash from simple for $10 that works (for me) well. waste of money tbh edit: im guessing its gonna be expensive, i mean she literally had a brush set for $360

  • She could of use her money to save the earth..

  • Lol this is the only vid where the comments are not disabled YALL BETTER START COMMENTING THE TRUTH ABOUT THESE PRODUCTS BEFORE ITS TOO LATE

  • girl don’t even enter this arena....

  • Lmao show us your REAL skin care routine you know your cosmetic surgeons office where you get your fillers and laser treatments. You fools who buy this rubbish are the reason she has a billion dollars and you live paycheque to paycheque.

  • Kylie skin care has all the things which my dermatologist says no to

  • How much money do you funnel into pushing this like wow trash into everyone’s recommended feed. I even blocked you so I really wanna know.

  • All of you who support her are idiots.

  • She’s not actually pretty

  • Cashgrab

  • How do you make a skin care line with products for "all skin types"? If you have oily skin, you need products specifically for oily skin. If you have dry skin, you need products specifically for dry skin. Is this a joke?

  • *cleanser

  • Rihanna is better than you

  • Don’t sell cheap stuff

  • Don’t be a copycat