Mope Williams Goes Wild When the Camera’s Stopped Rolling 😂 | Wild 'N Out | MTV

Publicat pe 19 apr. 2019
Mope Williams kept the funny going during a taping of Wild ‘N Out giving our fans a taste of his hilarious stand-up comedy set talking 2Chainz, church, a** whooping, & MORE. 😂
#WildNOut #MopeWilliams #MTV
Subscribe to stay updated on the newest content! goo.gl/YuLQAo
More from Wild 'N Out!
Official Wild 'N Out Website: www.mtv.com/shows/nick-cannon-presents-wild-n-out
Wild 'N Out Twitter: twitter.com/wildnout
Wild 'N Out Instagram: instagram.com/mtvwildnout/
Wild 'N Out Facebook: facebook.com/nickcannonwildnout/
Nick Cannon Presents: Wild 'N Out delivers lightning-fast improv and head-to-head battles, helmed by the master of ceremonies, Nick Cannon. The stakes are high as teams face off in a series of visceral, hip-hop-edged comedy showdowns, all culminating in a rap battle for the championship belt.

Comentarii

  • Y’all got no sense of humor hatin on errbody 🤣🤣

    • Top Stunnna on everybody!!! Smh

  • Mope is a funny dude just give him a little bit more time this was his first time being on camera with the stand up I still thought he was pretty funny tho he just gotta keep going aye we all gotta start somewhere

  • Should change his name from MOPE to "NOPE"🚫❌🙅🤦🙈😔😬🤔😕

  • Omg he is funny as hell 😂😂😂😂😂😂😂

  • 1:26 MAKE A MEME OUT OF THIS PLEASE

  • He gotta go🤔

  • Not funny

  • He stole preacher lawsons joke, u cheap as mofo

  • He funny

  • He’s hilarious 😂😂😂😂😂

  • Lol funny!!

  • he told this whole set when he came to my school and got bood lol

  • “My mama beat me with a refrigerator, bitch I’m 3” ❗️❗️❗️

  • this aint funny cuh fuck of the stage

  • He’s so funny breg

  • If the cameras are off,how are we seeing this

  • This was a pretty good stand up he just need a little bit more time to develop his style of comedy keep doing your thang homie good to see a black man making moves all love

  • I had a Mike Epps Vibe

  • ayo i know this fool didn’t still have a damn tag on his pants 💀

  • Yelling doesn't make you funny....

  • тℏ!ṧ ωᾰṧ ℵ✺т ḟṳℵℵʏ

  • Yall trippin that bible act was funny ashll😂😂😭😭😭

  • Still aint funny the second time i watched it.

  • Not funny.. nick cannon really running out of options.. this dude really sucks..

  • I mean it was a little bit funny but not a lot at least he tried a lot of people wouldn’t even try

  • He was not funny 🤷🏾‍♂️🤦🏾‍♂️🙅🏾‍♂️

  • Man went wild. Now he needs to go funny.

  • Lame.

  • This wasn't funny until like the last 30 seconds and not even it was that funny

  • He's not funny 😐😐

  • I’m so upset that Darren big baby and Timothy dela ghetto aren’t in wild n out anymore 🙄🙄🙄🙄

  • Outta every episode I’ve seen him in he wasn’t funny at all, I’d like him more on 85 South Show though 🤔

  • So this Guy is supposed to be a Preacher who suffers with alcoholism?

  • He'll be roasted for his teeth mark my words

  • It’s a no from me dawg

  • Okayyyyyyy

  • People tryna make him seem like he wont funny it was funny but the yelling was a bit much thats it

  • I was trying to find some to laugh about but there wasn’t shit! Nigga ya ain’t funny! 😂

  • He put too much effort into it

  • sus

  • A show for people who are mentally challenged but, can still find the time to be racist, prejudice, sexist, bigotes, like the clowns who support them who can only convey themselves through demagogue well promoting acting like criminals and lascivious rapists. Black people should be so proud.

  • Give it up for the new nun-funny Kevin Hart

  • In the words of Nick cannon you're fired....x😂😂

  • I only puffed a little more air out my nostrils. wasnt as funny as i hoped

  • This is bad..

  • The yelling wasn't helping it was quite irritating but at least he tried

  • This ain't funny

  • Who is this 🗑 ass nigga

  • Nah he wasn’t good

  • *crickets*

  • He been yelling since he started

  • 🤣 that ass whoopin part was the truth

  • Where is the real wild n out peoples😌

  • Negative comments😏

  • Hes not funny just annoying

  • Real talk. One of the reason why white people are so reluctant in dating and marrying black people is because they believe that we will beat our children as a disciplinary method. To them, growing up in a typical white family, this is scary to see there own children be beaten wether it is disciplinary or not. I see so many white people say that the reason they don’t date or marry black people is for this specific reason

  • Lol he sounds like he’s preaching

  • I feel like they are removing to many ogs they got rid of Carlos Tim and baby idk but if they get rid of Chico then wild n out isn’t as funny it was way funnier when all those new people weren’t there I understand if some of the og loose steam but Carlos and Chico are a duo and they were the funniest cast members

  • Boooooooooooring !!!!!

  • It really wasn’t funny

  • i think u could have did a lot better buddy

  • I couldn’t focus on a damn thing he said cuz he yellin so dam loud. Also wasn’t that hilarious he needs some work.

  • He seems nervous, but it wasn't that bad, but needs more punchlines

  • He killed it everyone else is just haters

  • Nope.

  • Any small RO-tvrs looking to support each other? My RO-tv channel is Cutie Kynloo and I do a little bit of everything. Consider subscribing!

  • Texas 👨👩 CB 👥🏠 ok ☝👌👌 Russ is

  • He’s mocking god

  • This guy is not funny... let’s just say this is not his calling

  • Not funny

  • Wasnt funny at all. Just annoying.

  • This is like that old ass uncle who comes to ya birthday n think he funny as hell while drunk 😂

  • Not funny. Sorry. Is there someone else ? 🙄

  • 🚮he trash

  • you are not at church

  • Mope williams or preacher lawson

  • This is not funny at all, Where are the og’z

  • This is not even funny

  • "Bitch I'm 3" that was funny

  • well shit if he can make it on wilding out then I can too...Ya'll go check out my Yotube channel

  • Who he ripping off.....

  • Who else face was like 🗿

  • He’s not funny at all

  • WHAT IN THE ACUAL FUCK

  • kinda corny frfr...... but he tried bless his heart.

  • Dis nigga weak gap mouth ass

  • I still believe in u.. that all.

  • Wats the name of that 2 Chainz song

  • He wanabe Chris tucker😂 jdeeper voice though.

  • I’m not laughing

  • this was far from funny

  • The gap between his teeth is funnier than everything he said😂😭

  • Hahahahaja

  • Whats the 2chainz song he sang?

  • I thought he was funny, and I want to see more of him, on Wild 'N Out! #RespectForMope

  • Censoring suckssssss.... It's a black show, I mean c'mon these guys be swearing at anything

  • I could do better then him

  • this was hilarious real comedy in my opinion

    • Jasmine Coz your comedy must be really low then....go watch some Bernie Mac videos, now that’s comedy .

  • Can I get my time back please .. smh

  • Thrash.