Wendy Williams Calls Out Emmanuel Hudson’s Mother 😱 | Wild 'N Out | #PleadTheFifth

Publicat pe 6 dec. 2018
Emmanuel Hudson took a jab at Wendy Williams in Plead The Fifth, and she wasted no time clapping back! 😂
#WendyWilliams #WildNOut #PleadTheFifth #MTV
Subscribe to stay updated on the newest content! goo.gl/YuLQAo
More from Wild 'N Out!
Official Wild 'N Out Website: www.mtv.com/shows/nick-cannon-presents-wild-n-out
Wild 'N Out Twitter: twitter.com/wildnout
Wild 'N Out Instagram: instagram.com/mtvwildnout/
Wild 'N Out Facebook: facebook.com/nickcannonwildnout/
Nick Cannon Presents: Wild 'N Out delivers lightning-fast improv and head-to-head battles, helmed by the master of ceremonies, Nick Cannon. The stakes are high as teams face off in a series of visceral, hip-hop-edged comedy showdowns, all culminating in a rap battle for the championship belt.

Comentarii

  • Wendys built like the letter p

  • Very easy to get nick to get to plead the fifth

  • 0:52 make her plead😂

  • Nobody mess with Wendy Williams... or else she'll dish it up for you good 😂😂😂😂

  • Nick Cannon is fine

  • i would’ve said she built like a Cricket toe nail

  • Yea you know she act white cause she said *your mother* black people would’ve said *yo momma*

  • you only win by default 😩

  • She said young man u win by default

  • I was so afraid of this episode 💀 oh my God

  • Her blood pressure is getting high from these jokes, y’all better stop before she faint again.

  • Now that Wendy is single I would love to see them do this again with her.

  • That is funny husband of Hollywood but. Nick caught himself

  • were 2pac at finish this tranny off

  • Hoooooooo

  • “Young man you only win by default.” 😅😅😅

  • YOUR MOTHER 😂😂😂😂😂❤️😂😂😂😂😂😂

  • Did he call her the queen. I'm calling Oprah this is outrageous.

  • They should be afraid of her

  • She looks like a psycho with all that plastic surgery and drugs.

  • She do look like a man though

  • If I was nick I would have said like an alien from mars🤪😂😂🤣

  • Hitman tryna hide and laugh 😂😂

  • I’m crying laughing right now. Watching y’all is like watching the kings and queens of class clowning on they top game. And I mean that in the most respectful way possible lol. Like if you could gather all the funniest ppl you remembered from school and put them on a show.... viola

  • His teeth are sooooo little... so little

  • No slap? Oki

  • Muhhhfuckin UHHHHHHHHH

  • y’all going to stop fucking with wendy 🤣 -Diamond

  • COME THRU HOLLA 😂😂😂👏👏👏👏 I LOVE YOUUU. ❤❤❤❤

  • Eman cold than a bitch. Lol I'm rollin

  • If you dont watch the Wendy show you would never know the shade she kept giving that went over everyone's head lmao

  • Wendy built like the letter P 😂😂😂❌

  • Wendy williams is so ugly and disguasting human pile of feces Would wanna decorate her face with a baseball bat

  • 2:36 hit man couldn't compose himself after that comment. Lol

  • Hitman hiding at thr back when its Emmanuel's time 😂

  • He only won by default 😂

  • She looks like a sea turtle.

  • Wendy Williams is so ugly 🤦🏽‍♀️

  • Wendy went hard with that one, & she kinda sounded like siri...... Your mother😂😂😂

  • Hitman was about to get some pussy until she remembered her husband was there

  • HAHAHAHA EMANUEL IS A DON but now they have new material of her being an addict and her relationship with her husband

  • When the Rasta came out Wendy said o god. He addressed her as mr he now get a new pair of glasses 😂😂😂😂😃😃😃😃😃

  • Omggggg......#oryou!!! Lmaooo Savage asff

  • Wendy almost choked on Hudson DAMN... where TF was Conceited 😂😂😂

  • Wendy shade queen

  • Even Wendy was a better sport than Azeila Banks.

  • Even Wendy was a better sport than Azeila Banks.

  • Shes one ugly motherf...

  • Your mother....lol

  • She said "Young man, you only win by default" lol

  • How you doin', bitch?

  • Wendy looks gorgeous!

  • why they brought her on this 😂

  • Wendy is built like a chicken leg

  • "What exactly would u say my team captain was built like?" Me cringing: don't say the letter P 😩😣

  • Hitman is fine! I would've been like: "I'll let you fuck the shit out of me papi!"

  • She looks like a P

  • 0:30 o shit I thought it was herpes

  • Wendy a sugar momma wannabe😂😂😂😂😂

  • “Your mother”

  • i would love to walk like CHICO

  • How come wendy always look like she trying to squeeze out a fart in a crowd

  • She built like the letter P

  • “Your mother”🤣🤣🤣

  • Wendy Williams really out here with them nike tennis shoes😂😂💀

  • They went easy on her..it should have been no holds barred..just like she does on her show...coke head

  • Bro she was crying before she even started talking

  • With her manly features

  • She over here lookin like a muppet

  • Wendy Williams is a fucking snake.

  • At 0:32 I was dead laughing

  • I pray for her recovery 🙏

  • See Azealia? THAT’S how you dish it AND take it

  • she looks like a statue thats what i would hae said + she looks like she got bad botox injections

  • I wish they changed the colors instead of Red and black why not try gold or platinum like y'all did with the migos

  • Hitman got problems😂

  • that has to be a man...

  • חי חי

  • “Your mother” took me tf out 😂😂😂😂

  • She is ugly ASF nobody wants u

  • Is it just me or does nick always plead the fifth

  • I want someone to look at me the way Wendy's looks at the misfortune of others

  • Wendy was a trooper! I did not know how she was going to take that.

  • F wendy

  • Total not acceptable. What did he expect?...its entertainment!..its Wendy Williams...

  • Deadass if predator vs alien feature wendy there then im expecting she'd be the alien

  • Wendy built like waffle

  • I wonder why do people hate on Wendy to me I think she's pretty don't hate on her! Keep ya rude comments to yourself

  • Wtf is she having a stroke in tv

  • 2:25 *Emmanuel walks in 2:27 *Wendy "fuck"

  • When this nigga nick said built like a mother fucking uhhhhhhhhhhhhhh 😂😂😂😂😂😂

  • Wendy is actually beautiful. Should see her in person

  • Your mother!! Lol go awwf Wendy

  • A man lol

  • I’m sorry but I would have smacked her 😂.

  • Wendy was tight

  • I only watch for Hitman...Emmanuel...Conceited and the Asian dude..mcant remember his name lok

  • That was a salty ass "your mother".... that shit came up from a dark place

  • Holla won by default! 😂😂🤣

  • Emmanuel has it hard on this show. Lol 😩